بج سینه فدراسیون بدن سازی و پرورش اندام
نوشته شده توسط : رضا محمدیان

 

فدراسیون بدن سازی و پرورش اندام جمهوری اسلامی ایران در سال 1384 شمسی با هدف استعدادیابی و گسترش ورزش بدن سازی و پرورش اندام تشکیل شده است. این فدراسیون رشته های ورزشی پرورش اندام، پاور لیفتینگ، قویترین مردان، بادی کلاسیک، مچ اندازی، پرس سینه و فیتنس را تحت پوشش دارد.

بج سینه فدراسیون بدن سازی و پرورش اندام جمهوری اسلامی ایران که به صورت سه بعدی طراحی و اجرا شده است. گروه نشانه ساز برای ساخت این  نشان سینه از متریال  سرب و زاماک استفاده نموده است. روش ساخت آن هم روش ریخته گری بوده است. بج فدراسیون پرورش اندام قابلیت اتصال مگنتی و سوزنی را دارد. در طراحی این بج سعی شده تا ظاهر آن تداعی‌گر قهرمانان بزرگ رشته پرورش اندام باشد. ظاهر براق بج باعث زیبایی بیشتر آن برای علاقه‌مندان به رشته پرورش اندام می‌شود. به همین علت در ساخت آن از آبکاری طلا استفاده شد.

نشان سینه نوعی وسیله تبلیغاتی است که نمایندگان و کارمندان یک شرکت یا سازمان در رویدادهای مختلف برای نشان دادن برند یا لوگو خود از آن استفاده می‌کنند. نشان سینه را با نام‌های دیگر آن همچون بج، سنجاق، پلاک و گل سینه نبز می‌شناسند. زبان لاتین نیز به آن pin badge گفته می‌شود. این وسیله یک قطعه‌ی کوچک (غالبا فلزی) است که با توجه به لوگو یا همان نشان یک مجموعه طراحی شده است. استفاده از نشان سینه باعث ماندگاری برند و نام سازمان در ذهن مخاطب  خواهد شد.

استفاده از بج یا اتیکت امروزه در سطح جهان رواج دارد و یک نماد خاص در ملاقات‌های رسمی به حساب می‌آید . به‌طور مثال مدیران ارشد سازمان‌ها یا دیپلمات‌ها و مقامات سیاسی کشورها در ملاقات‌های خود از بجی که حاوی لوگو سازمان خود یا پرچم کشورشان باشد، استفاده می کنند.

نشان سینه را همانطور که از نام‌های دیگرش پیداست با استفاده از ابزاری مانند مگنت یا سوزن به لباس، کت و مقنعه متصل می‌کنند.

نوع دیگری از اتصال مخصوص بج‌های بزرگتر نیز وجود دارد که آسیب کمتری به لباس وارد می‌کند. با توجه به اینکه استفاده از سنجاق باعث تخریب بافت کت یا لباس کارکنان خواهد شد، از گل سینه مگنتی( آهنربایی ) به عنوان راه‌حل جایگزین برای اتصال استفاده می‌کنند. البته محدودیت و مشکل این نوع اتصال در اندازه بج می‌باشد. در واقع برای استفاده از این نوع اتصال باید ابعاد نشان از دو سانتی‌متر مربع یزرگتر باشد تا آهنربای مخصوص به آن الصاق شود.





:: برچسب‌ها: بج سینه, نشان سینه, اتیکت, بج فلزی, بج فوری، بج کت، قیمت بج، قیمت بج سینه، ساخت بج سینه، ساخت بج ,
:: بازدید از این مطلب : 214
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 مهر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: